Podsumowanie pierwszego webinaru

Data: 20.02.2024 r. Autor: LONTEX
Czy na kartach G1 i G2V1 dane o załadunku/rozładunku również będą zapisywane?
 
Od kiedy wydawane są karty g2V2 ?
 
Czy samochody jeżdżące na Ukrainę i Białoruś też muszą mieć tachograf 4.1?
 
Czy w przypadku awarii tachografu w samochodzie, który nie pochodzi z krajów EU musimy wymienić go na G2V2 z pełną funkcjonalnością?
 
 
Te i inne pytania pojawiły się podczas pierwszego spotkania on-line w ramach cyklu webinarów "Ogarniamy Pakiet Mobilności". 
 
Nasz ekspert Marek Stawowczyk poruszył temat wymiany tachografów, które są obowiązkowe w transporcie międzynarodowym.
 
O tym kogo dotyczy ta wymiana, jakie są jej warunki oraz jak dani przedsiębiorcy muszą się do tego przygotować Marek rozmawiał z kilkudziesięcioma uczestnikami. 
 
Serdecznie zapraszamy do obejrzenia nagrania
 
 
Kolejny live już 21 marca o godzinie 10:00.