Czy na kartach G1 i G2V1 dane o załadunku/rozładunku również będą zapisywane?
Od kiedy wydawane są karty g2V2 ?
Czy samochody jeżdżące na Ukrainę i Białoruś też muszą mieć tachograf 4.1?
Czy w przypadku awarii tachografu w samochodzie, który nie pochodzi z krajów EU musimy wymienić go na G2V2 z pełną funkcjonalnością?
Te i inne pytania pojawiły się podczas pierwszego spotkania on-line w ramach cyklu webinarów "Ogarniamy Pakiet Mobilności".
Nasz ekspert
Marek Stawowczyk poruszył temat wymiany tachografów, które są obowiązkowe w transporcie międzynarodowym.
O tym kogo dotyczy ta wymiana, jakie są jej warunki oraz jak dani przedsiębiorcy muszą się do tego przygotować Marek rozmawiał z kilkudziesięcioma uczestnikami.
Serdecznie zapraszamy do obejrzenia
nagrania.
Kolejny live już 21 marca o godzinie 10:00.