Inteligentny tachograf nowej generacji

Data: 24.10.2018 r. Autor: LONTEX
W ramach przyszłorocznej zmiany przepisów przygotowujemy się do premiery inteligentnego tachografu najnowszej generacji VDO, DTCO® 4.0.
Planowane zmiany i ulepszenia, spowodują, iż najnowszy tachograf VDO:
 
• DTCO® 4.0 można szybko i łatwo zintegrować do istniejącego środowiska pojazdu.
• DTCO® 4.0 spełnia wymagania nowej UE rozporządzenie 165/2014.
• DTCO® 4.0 zapewnia dodatkowe dane aby Twoja flota była jeszcze wydajniejsza.
• DTCO® 4.0 można łatwo skonfigurować zgodnie z Twoimi wymaganiami za pomocą aplikacji DTCO® Configuration App oraz karty firmowej
 

 
Najważniejsze funkcje DTCO 4.0:
 
  • Automatyczne pozycjonowanie z GNSS
 
Nowy DTCO® 4.0 zawiera prawnie wymagany interfejs GNSS. Oszczędza to czas podczas procesu instalacji dodatkowej anteny zewnętrznej i zapewnia dostęp do systemów satelitarnych, takich jak Galileo, GPS i GLONASS. DTCO® 4.0 rejestruje dane pozycji pojazdu na początku i na końcu okresu pracy oraz co trzy godziny skumulowanego czasu prowadzenia pojazdu.
 
  • Czujnik ruchu KITAS 4.0 – Lepsza ochrona przed manipulacjami
 
Interakcja między DTCO® 4.0 i KITAS 4.0 została również poprawiona kryptograficznie. Stan metody szyfrowania nowe specyfikacje plombowania sprawiają, że system jest bardziej odporny i bezpieczny. Oznacza to, że możesz być pewien, że tachografy inteligentne będą działać zgodnie z przeznaczeniem.
 
  • Zaoszczędź więcej czasu dzięki kontrolom przez DSRC
 
Za pośrednictwem DSRC (dedykowana komunikacja krótkiego zasięgu) interfejsu DTCO® 4.0, organy kontrolne mogą teraz pobrac dane pojazdu i informacje o zabezpieczeniach i naruszenia podczas podróży. Czasochłonne kontrole
są wtedy przeprowadzane tylko w przypadku podejrzenia wystąpienia manipulacji.
 
  • Łatwe dopasowanie do pojazdu
 
Nowy DTCO® 4.0 można bez wysiłku zintegrować z istniejącą technologią pojazdu. Nawet połączenia wtykowe są identyczne jak te z poprzednich modeli. Dzięki zintegrowanej antenie GNSS i interfejsie DSRC, DTCO® 4.0 nie potrzebuje żadnych dodatkowych elektronicznych komponentów ani regulacji w szynie CAN pojazdu. Potrzebujesz po prostu pasywnej anteny DSRC która łączy się z tachografem. Prosty proces instalacji i integracji oszczędza czas, wysiłek i pieniądze.